A weboldal nem támogatja a böngésződ. Kérjük frissítsd a böngésződ, vagy tölts le egy másikat

Miért lett elutasítva a fizetés?

A fizetés elutasítása a következő esetekben fordulhat elő:

  • ha a bankkártya lejárt,
  • ha a bankkártya fel lett függesztve vagy a gyanús kártyák listáján szerepel,
  • fedezethiány esetén,
  • ha a bankkártya adatai helytelenül lettek megadva: például, a lejárati dátum, vagy az ellenőrző CVV/CVC kód,
  • ha a 3DS kód nem lett (helyesen) megadva, amennyiben a kód használatát a bank kérte,
  • ha helytelenül lett megadva a megrendelés címzettjének postacíme, vezetékneve és/vagy keresztneve, kapcsolattartási telefonszáma, email címe,
  • ha az online fizetés nincs engedélyezve a kártya beállításaiban,
  • ha VPN-t, proxy-t vagy más titkosított kapcsolat létrehozására alkalmas szolgáltatást használsz.

Ha minden rendben van, de a fizetést továbbra is elutasítják, próbálj meg másik kártyával vagy másik fizetési móddal fizetni.

Ha ez sem segít akkor írj nekünk és megpróbálunk segíteni.

Ne feledd, hogy az ügyfélszolgálatunk mindig készen áll segíteni neked. Írhatsz nekünk a support@coolbe.hu e-mail címre.