A weboldal nem támogatja a böngésződ. Kérjük frissítsd a böngésződ, vagy tölts le egy másikat

A rendelésem még nem érkezett meg! Mit tegyek?

Ha a kiszállítási garancia már érvénybe lépett, de a rendelésed még nem érkezett meg, kérjük kattints a „Nem” gombra, a "Megkaptad ezt a rendelést?" kérdés alatt. Ezzel a visszatérítési kérelem benyújtásra kerül és a rendelés összegét visszatérítjük.

Mit kell tennem?

  1. Koppints a profilodra, majd a “Rendeléseim” menüpontra.
  2. Válaszd ki azt a rendelést, amelyik nem került kiszállításra a garantált idő alatt.
  3. Válaszolj „Nem”-mel a „Megkaptad ezt a rendelést?” kérdésre.
  4. Add meg az e-mail címed 📧 a felugró ablakban.
  5. A visszafizetési kérelmed továbbítva lesz az ügyfélszolgálathoz, akiktől hamarosan választ kapsz.

Mikor kapom vissza a pénzt?
Amennyiben a visszatérítési kérelem el lett fogadva, akkor a pénzt 7-14 napon belül utaljuk vissza arra a számlára, amelyről a fizetés megtörtént.

Lehetséges, hogy visszautasítják a visszatérítési kérelmem?
Igen, abban az esetben, ha a kiszállítási garancia érvényessége már lejárt.