A weboldal nem támogatja a böngésződ. Kérjük frissítsd a böngésződ, vagy tölts le egy másikat

Miért lett a fiókom blokkolva?

A Coolbe fenntartja a jogot, hogy megszüntesse a szolgáltatást, ha te megsérted a jogszabályi előírásokat vagy a Felhasználási feltételeket. Íme néhány példa az ilyen jogsértésekre:

  • Lopott bankkártyák használata a rendelések fizetésére a platformunkon.
  • Harmadik fel szellemi tulajdonjogainak megsértése (pl. harmadik fél képeinek, védjegyeinek stb. engedély nélküli felhasználása).
  • Hamis adatok megadása a ügyfélszolgálati csapat részére – például fényképek és videók speciális programmal történő szerkesztése, manipulálása amelyet bizonyítékként használsz fel, hogy visszatérítést kaphass.
  • A tételek visszaküldésének és/vagy visszatérítésének százalékos aránya meghaladja a platformon található rendelések teljes számának és/vagy értékének felét.

Miután fiókodat a platformunkon blokkoltuk, többé nem lesz lehetőséged új rendelések leadására és nem használhatod fel bónusz pontjaidat, viszont továbbra is lehetőséged lesz:

  • Hozzáférni a felhasználói fiókodhoz
  • Megtekinteni a rendeléseidet
  • Véleményt írni a rendelt termékekről
  • Felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal
  • Visszatérítést és visszaküldést kérelmezni