A weboldal nem támogatja a böngésződ. Kérjük frissítsd a böngésződ, vagy tölts le egy másikat
Miért lett a fiókom blokkolva?
A Coolbe fenntartja a jogot, hogy megszüntesse a szolgáltatást, ha te megsérted a jogszabályi előírásokat vagy a Felhasználási feltételeket. Íme néhány példa az ilyen jogsértésekre:
- Lopott bankkártyák használata a rendelések fizetésére a platformunkon.
- Harmadik fel szellemi tulajdonjogainak megsértése (pl. harmadik fél képeinek, védjegyeinek stb. engedély nélküli felhasználása).
- Hamis adatok megadása a ügyfélszolgálati csapat részére – például fényképek és videók speciális programmal történő szerkesztése, manipulálása amelyet bizonyítékként használsz fel, hogy visszatérítést kaphass.
- A tételek visszaküldésének és/vagy visszatérítésének százalékos aránya meghaladja a platformon található rendelések teljes számának és/vagy értékének felét.
Miután fiókodat a platformunkon blokkoltuk, többé nem lesz lehetőséged új rendelések leadására és nem használhatod fel bónusz pontjaidat, viszont továbbra is lehetőséged lesz:
- Hozzáférni a felhasználói fiókodhoz
- Megtekinteni a rendeléseidet
- Véleményt írni a rendelt termékekről
- Felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal
- Visszatérítést és visszaküldést kérelmezni