Visszaküldhetem a kapott terméket?
Ha nem tetszett a termék, nem jó rád, vagy már nincs rá szükséged, az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted.
Hogyan tudom visszaküldeni a kapott terméket?
- Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, add meg a rendelés számát és az okot, amiért vissza szeretnéd küldeni a terméket.
- Az ügyfélszolgálat munkatársa megadja a címet amire visszaküldheted a terméket és tájékoztat az egyéb szükséges lépésekről is.
- Miután a csomag elküldésre került, add meg nekünk a nyomkövetési számot, és az ügyfélszolgálat által kért fényképeket.
FONTOS A csomag kell, hogy rendelkezzen nyomkövetési számmal. - A visszatérítést akkor kapod meg, ha a csomag megérkezett az eladóhoz.
FONTOS: a Coolbe nem fedezi a csomag visszaküldésének költségeit.
Hogyan tudom elérni az ügyfélszolgálatot a Coolbe weboldalán keresztül?
- Kattints a „Rendeléseim” ikonra.
- Válaszd ki a nem megfelelő minőségű rendelést.
- Kattints az „Ügyfélszolgálat” gombra az oldal jobb oldalán.
- Írd le a termékkel kapcsolatos panaszod és csatolj képeket és/vagy videókat bizonyítékul.
A visszatérítési kérelmet továbbítjuk az ügyfélszolgálatnak, akik hamarosan válaszolnak majd.
Lehetséges, hogy visszautasítják a visszatérítési kérelmem?
Igen, amennyiben:
- több mint 14 nap telt el a termék kézhezvételétől,
- a csomag nem nyomonkövethető,
- a csomag nem a megadott címre lett elküldve.
- a csomag nem az eredetileg vásárolt terméket tartalmazza. (Tanácsoljuk, hogy a termék feladásánál készíts videót, hogy azt a terméket helyezted a csomagba amit a Coolbe-n az adott eladótól rendeltél).
Mikor kapom vissza a pénzem?
Amennyiben a visszatérítési kérelem el lett fogadva, akkor a pénzt 7-14 napon belül utaljuk vissza arra a számlára, amelyről a fizetés megtörtént.
Higiéniai szempontból és felhasználóink biztonsága érdekében nincs lehetőség bizonyos termékek visszaküldésére mint például (a lista nem tartalmazza az összes terméket):
• Alsónemű, fürdőruha, melltartó, melltartó felső, pizsama, babatermék, zokni, kompressziós harisnya, ha a higiéniai plomba nem sértetlen, vagy a címkék el lettek szakítva, hiányoznak.
• Minden bőrrel és testtel érintkező kozmetikai termék, amely fel lett nyitva, ki lett próbálva vagy használva volt vagy ha a védőfólia sérült. A testtel való érintkezés nemcsak a bőrön való rendeltetésszerű használatot jelenti, hanem a termék csomagolásból való eltávolítását is, pl. ujjakkal.
• Kontaktlencse, ha az eredeti csomagolás fel lett bontva.
• Felnőtt termékek, ha azok csomagolása fel lett bontva.
• Testékszerek. Például piercing vagy fülbevaló.
• Hang- vagy videó eszközök ha a védőfólia megsérült, vagy a plomba fel lett bontva, de a kereskedelmi csomagolás nem.