A weboldal nem támogatja a böngésződ. Kérjük frissítsd a böngésződ, vagy tölts le egy másikat

Nem megfelelő minőségű terméket kaptam! Mit tegyek?

Ha nem megfelelő minőségű terméket kaptál (törött, hibás, hiányos), fordulj azonnal ügyfélszolgálatunkhoz! Szívesen segítünk neked.

Hogyan tudom elérni az ügyfélszolgálatot a Coolbe weboldalán keresztül?

  1. Kattints a „Rendeléseim” ikonra.
  2. Válaszd ki a nem megfelelő minőségű rendelést.
  3. Kattints az „Ügyfélszolgálat” gombra az oldal jobb oldalán.
  4. Írd le a termékkel kapcsolatos panaszod és csatolj képeket és/vagy videókat bizonyítékul.

FONTOS:
A termék minőségével kapcsolatos reklamációkat a csomag átvételétől számított 30 napon belül fogadjuk el, mivel 30 napig érvényes a garanciánk.
A minőségi garancia nem terjed ki a termék esztétikai megjelenésére.
Az ügyfélszolgálat kérhet fényképet a postai csomagcímkéről. Kérjük ne dobd ki a csomagolást, amíg a probléma meg nem oldódik
A döntés meghozatala előtt az ügyfélszolgálati munkatárs kérhet további bizonyítékokat, például videókat (beleértve a csomag kibontásáról készült videót), vagy további fényképeket. Mindezek szükségesek ahhoz, hogy egy nem megfelelő termék esetén visszakaphasd a termék árát.
A Coolbe önkéntes 30 napos garanciáján kívül jogod van a termék átvételétől számított 2 éven belül felvenni a kapcsolatot az eladóval és érvényesíteni a törvényben meghatározott jogaidat, ha a kapott termék nem megfelelő.

Kérjük ne dobd ki a terméket és annak csomagolását, amíg a probléma teljes mértékben rendezve nem lett.

Lehetséges, hogy visszautasítják a visszatérítési kérelmem?
Igen, az alábbi esetekben, de nem kizárólag:

• Amikor több mint 30 nap telt el a termék átvétele óta
• Hamis vagy félrevezető bizonyítékokat, információkat vagy valótlan állításokat nyújt a Coolbe támogató csapatának, vagy megtagadja a bizonyítékok szolgáltatására vagy a termék visszaküldésére vonatkozó utasítások követését
• Az Ön által szolgáltatott bizonyítékok nem meggyőzőek, szerkesztettek vagy más terméket ábrázolnak
• A terméket kidobta, megsemmisítette vagy nem megfelelően kezelte/megsemmisítette a támogatási csapat engedélye nélkül
• Megpróbálta szerkeszteni vagy javítani anélkül, hogy kapcsolatba lépett volna a kereskedővel vagy a Coolbemal az önkéntes minőséggarancia-szabályzat alapján.

Mikor kapom vissza a pénzem?
Amennyiben a visszatérítési kérelem el lett fogadva, akkor a pénzt 7-14 napon belül utaljuk vissza arra a számlára, amelyről a fizetés megtörtént.