Nem megfelelő minőségű terméket kaptam! Mit tegyek?
Ha nem megfelelő minőségű terméket kaptál (törött, hibás, hiányos), fordulj azonnal ügyfélszolgálatunkhoz! Szívesen segítünk neked.
Hogyan tudom elérni az ügyfélszolgálatot a Coolbe weboldalán keresztül?
- Kattints a „Rendeléseim” ikonra.
- Válaszd ki a nem megfelelő minőségű rendelést.
- Kattints az „Ügyfélszolgálat” gombra az oldal jobb oldalán.
- Írd le a termékkel kapcsolatos panaszod és csatolj képeket és/vagy videókat bizonyítékul.
FONTOS:
A termék minőségével kapcsolatos reklamációkat a csomag átvételétől számított 30 napon belül fogadjuk el, mivel 30 napig érvényes a garanciánk.
A minőségi garancia nem terjed ki a termék esztétikai megjelenésére.
Az ügyfélszolgálat kérhet fényképet a postai csomagcímkéről. Kérjük ne dobd ki a csomagolást, amíg a probléma meg nem oldódik
A döntés meghozatala előtt az ügyfélszolgálati munkatárs kérhet további bizonyítékokat, például videókat (beleértve a csomag kibontásáról készült videót), vagy további fényképeket. Mindezek szükségesek ahhoz, hogy egy nem megfelelő termék esetén visszakaphasd a termék árát.
A Coolbe önkéntes 30 napos garanciáján kívül jogod van a termék átvételétől számított 2 éven belül felvenni a kapcsolatot az eladóval és érvényesíteni a törvényben meghatározott jogaidat, ha a kapott termék nem megfelelő.
Kérjük ne dobd ki a terméket és annak csomagolását, amíg a probléma teljes mértékben rendezve nem lett.
Lehetséges, hogy visszautasítják a visszatérítési kérelmem?
Igen, az alábbi esetekben, de nem kizárólag:
• Amikor több mint 30 nap telt el a termék átvétele óta
• Hamis vagy félrevezető bizonyítékokat, információkat vagy valótlan állításokat nyújt a Coolbe támogató csapatának, vagy megtagadja a bizonyítékok szolgáltatására vagy a termék visszaküldésére vonatkozó utasítások követését
• Az Ön által szolgáltatott bizonyítékok nem meggyőzőek, szerkesztettek vagy más terméket ábrázolnak
• A terméket kidobta, megsemmisítette vagy nem megfelelően kezelte/megsemmisítette a támogatási csapat engedélye nélkül
• Megpróbálta szerkeszteni vagy javítani anélkül, hogy kapcsolatba lépett volna a kereskedővel vagy a Coolbemal az önkéntes minőséggarancia-szabályzat alapján.
Mikor kapom vissza a pénzem?
Amennyiben a visszatérítési kérelem el lett fogadva, akkor a pénzt 7-14 napon belül utaljuk vissza arra a számlára, amelyről a fizetés megtörtént.